قوانین و مقررات

شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات کراسه

ورود کاربران به وبسایت کراسه هنگام استفاده از پروفایل شخصی و خدمات ارائه شده توسط کراسه به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس ها و خدمات کراسه است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین کراسه از سوی کاربر است.

مسئولیت وارد کردن اطلاعات اشتباه و غیر واقعی از قبیل نام و نام خانوادگی، آدرس و شماره تماس به عهده کاربر است.

هر کاربر تنها حق انتخاب یک نام کاربری را دارد و در صورت فعالیت با بیش از یک نام، کراسه اجازه دارد حساب کاربری وی را محدود و یا حذف نماید.

توجه داشته باشید که تنها از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در صفحه “تماس با ما” تماس بگیرید

 

قوانین عمومی

کلیه اصول و رویه‏‌های کراسه منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات کراسه، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط کراسه جزئی از اموال کراسه محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار کراسه است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای کراسه محفوظ می‏‌دارد.

 

ارتباط الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات کراسه استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به کراسه ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که کراسه به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد. همچنین اطلاع رسانی در مورد مراحل پیشرفت سفارش از طریق پست الکترونیکی یا تماس تلفنی از طرف کراسه اطلاع رسانی می شود.

 

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

کراسه به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند. کراسه متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت کراسه، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.