نرم افزار حسابداری کراسه

در هر کسب و کاری، چه کوچک و چه بزرگ، با اولین رویداد و معامله تجاری، چرخه حسابداری نیز آغاز می‌شود. این چرخه شامل بخش‌های گوناگونی از جمله تجزیه، تحلیل و ثبت داده‌ها، وارد کردن آن‌ها در دفاتر، تهیه تراز‌ها و صورت‌های مالی و موارد مشابه است که امروزه تمامی این فعالیت‌ها بصورت خودکار و از طریق نرم‌افزار‌های مالی و حسابداری انجام می‌گیرد. 

نرم‌افزار‌های حسابداری با ثبت سیستماتیک تراکنش‌های مالی امکان تهیه انواع گزارشات مالی مورد نیاز صاحبان کسب و کار و سهام‌داران را فراهم می‌کند. 

نرم‌افزار حسابداری برای کمک به سازمان‌ها در اجرای فرآیند‌های تجاری روزمره خود بسیار مهم است و به رهبران کسب و کار‌ها اجازه می‌دهد تا انگشت خود را روی نبض سلامت مالی سازمان و شرکت خود نگه دارند.


نرم‌افزار حسابداری آنلاین

در هر کسب و کاری، چه کوچک و چه بزرگ، با اولین رویداد و معامله تجاری، چرخه حسابداری نیز آغاز می‌شود. این چرخه شامل بخش‌های گوناگونی از جمله تجزیه، تحلیل و ثبت داده‌ها، وارد کردن آن‌ها در دفاتر، تهیه تراز‌ها و صورت‌های مالی و موارد مشابه است که امروزه تمامی این فعالیت‌ها بصورت خودکار و از طریق نرم‌افزار‌های مالی و حسابداری انجام می‌گیرد. 

نرم‌افزار‌های حسابداری با ثبت سیستماتیک تراکنش‌های مالی امکان تهیه انواع گزارشات مالی مورد نیاز صاحبان کسب و کار و سهام‌داران را فراهم می‌کند. 

نرم‌افزار حسابداری برای کمک به سازمان‌ها در اجرای فرآیند‌های تجاری روزمره خود بسیار مهم است و به رهبران کسب و کار‌ها اجازه می‌دهد تا انگشت خود را روی نبض سلامت مالی سازمان و شرکت خود نگه دارند.

 

مزایای نرم افزار حسابداری کراسه

سهولت استفاده از نرم‌افزار، مقرون به صرفه بودن، صورت حساب‌های دقیق و بدون خطا، دقت، پیش‌بینی‌های جریان نقدی، مدیریت دارایی و وجوه نقد، مدیریت ریسک، مدیریت درآمد، انواع گزارشات و تحلیل، بهره وری و انعطاف‌پذیری از ویژه گی‌های بارز نرم‌افزار حسابداری کراسه است.

نرم‌افزار حسابداری کراسه نه تنها در زمان، هزینه و استرس صرفه‌جویی می‌کند، بلکه به کسب و کار‌ها اجازه می‌دهد تا با انعطاف بیشتری فعالیت کنند، اخیرا مبحث دورکاری به یک امر عادی تبدیل شده است و بنابراین منطقی است که فرآیند‌های حسابداری را مطابق با این تغییر تنظیم کرد که در نرم‌افزار حسابداری کراسه امکان انجام کار در هر نقطه‌ای که باشید فراهم شده است.

یکی از بزرگترین مزایای استفاده از نرم‌افزار حسابداری کراسه این است که یادگیری و استفاده از آن آسان است.

برای کسب و کار‌های کوچک، شما با انجام چند ورودی منظم می‌توانید حساب‌های خود را به روز نگه دارید، کافی است که صورتحساب‌های بانکی، هزینه‌ها و فاکتور‌های خود را وارد کنید، بقیه موارد توسط نرم‌افزار حسابداری کراسه رسیدگی و انجام می‌شود و انواع گزارش‌های مورد نیاز توسط نرم‌افزار حسابداری کراسه برای شما در کمترین زمان آماده و قابل دسترسی است.

نرم‌افزار حسابداری کراسه در زمان بسیار صرفه‌جویی می‌کند، این نرم افزار به صاحبین کسب و کار و حسابداران این امکان را می‌دهد که بطور همزمان به حساب‌های خود دسترسی داشته باشند و در میزان قابل توجهی از ارتباطات و مکاتبات رفت و برگشتی میان آنان صرفه‌جویی می‌کند.

ضرورت استفاده از نرم افزار حسابداری

گاهی برخی خطا‌های صورتحساب‌ها ممکن است پرهزینه و گاهی جبران ناپذیر باشد، نرم‌افزار حسابداری کراسه به شما این امکان را می‌دهد که از تمامی جزئیات صورتحساب‌های خود مطلع باشید و هرگونه هشدار سررسید و گزارش درخواستی را دریافت کنید تا به سرعت و بصورت کارآمد بتوانید مشکلات پیش آمده را برطرف کنید و از بروز خطا‌های احتمالی جلوگیری کنید.

برخی عقیده دارند که جریان نقدی یک کسب و کار حتی از سود هم مهم‌تر است. مدیریت صحیح جریان نقدی برای سلامت مالی سازمان‌ها و صاحبان کسب و کار ضروری است.

نرم‌افزار حسابداری کراسه پیش‌بینی‌هایی برای جریان نقدی ایجاد می‌کند که به صاحبان کسب و کار و سازمان‌ها کمک می‌کند تا تصمیمات مالی آگاهانه بگیرند و از هر گونه غافلگیری ناخوشایند جلوگیری می‌کند. عدم مدیریت صحیح جریان نقدی می‌تواند برای یک کسب و کار مضر و حتی کشنده باشد، بنابراین، این پیش‌بینی‌ها برای مدیریت موثر پول بسیار ارزشمند است.

با نرم‌افزار حسابداری کراسه می‌توانید تجربه نوینی در جهت مدیریت جریان وجوه نقد داشته باشید.

اگر در یک سازمان، کارمندان و صاحبان کسب و کار درگیر کاغذبازی‌های کسل‌کننده باشند به احتمال زیاد انگیزه خود را از دست می‌دهند، با نرم‌افزار حسابداری کراسه به طور چشمگیری کار‌هایی از این قبیل از طریق فرآیند‌های خودکار کاهش می‌یابد و به کارکنان و به صاحبان کسب و کار این امکان را می‌دهد که زمان و تلاش خود را برای استفاده بهتر صرف کنند و در مسیر بهره وری حرکت کنند.

خطای انسانی عامل اصلی اشتباهات حسابداری است.

محاسبات اشتباه اغلب منجر به اتلاف وقت، استرس زیاد و هزینه‌های قابل توجه می‌شود. نرم‌افزار حسابداری کراسه با خودکار کردن محاسبات و فرآیند‌های حسابداری به سازمان‌ها و کسب و کار‌ها کمک می‌کند تا از اشتباهات پرهزینه جلوگیری کنند و از صحت داده‌ها اطمینان حاصل کنند.

با ارائه گزارشات دقیق و قابل اتکاء، سازمان‌ها و کسب وکار‌ها را قادر می‌سازد تا هوشمندانه‌تر در مسیر بهبود و رشد سلامت مالی کسب و کارشان قدم بردارند.

سازمان‌ها و کسب وکار‌ها، نوعی نرم‌افزار حسابداری می‌خواهند که بتواند به آن‌ها در مسیر رسیدن به هدفشان کمک کند، انعطاف‌پذیری اغلب بعنوان یکی از دلایل کلیدی برای راه‌اندازی کسب و کار‌ها ذکر می‌شود، با نرم‌افزار حسابداری کراسه در هر کجای دنیا که باشید به شما این امکان را می‌دهد که همیشه به حساب‌های خود دسترسی داشته باشید و به جای حضور، بصورت مجازی تمامی حساب‌های خود را مدیریت، کنترل و بررسی و با کارشناسان مربوطه مشورت کنید.

 

دیگر ویژگی‌های نرم افزار کراسه

با نرم‌افزار حسابداری کراسه می‌توانید فورا از هر دستگاهی مانند رایانه شخصی، تبلت یا تلفن موبایل به تمامی حساب‌های خود با تمامی جزئیات دسترسی داشته باشید. با کمک این نرم افزار می‌توانید پیش‌بینی و بودجه‌بندی دقیق‌تری ارائه کنید و مدیریت هزینه‌ها را به طور کامل و به درستی طبقه‌بندی کنید.

نرم‌افزار حسابداری کراسه امکان حسابرسی دقیق‌تری را فراهم می‌کند و سوابق ردیابی دقیق همه دارایی‌ها و بدهی‌ها را نگه می‌دارد.
همچنین چرخه مالی دارایی‌ها از جمله خرید، سرمایه‌گذاری، استهلاک را مدیریت کنید و صورت‌های مالی دقیق مربوط به ارزش‌گذاری و استهلاک را ارائه دهید.

نرم‌افزار حسابداری کراسه یک نرم‌افزار با امنیت داخلی بالا، مدیریت ریسک و کنترل حسابرسی است. این کنترل داخلی و تفکیک وظایف و تعیین نوع دسترسی، به سازمان‌ها و صاحبین کسب وکار کمک می‌کند تا یک منبع امن برای داده‌های مالی داشته باشند و از هرگونه تقلب و دسترسی غیرمجاز کاربر جلوگیری می‌کند.

این نرم افزار تمامی نیاز‌های اصناف، و صاحبین کسب و کار را پوشش می‌دهد و با انطباق با تمامی استاندارد‌های نهاد‌های نظارتی از جمله سازمان مالیاتی این امکان را برای کاربران فراهم نموده است که به آسانی تمامی تکالیف قانونی خود را در کمترین زمان ممکن انجام دهند.

یکی از مواردی که صاحبین کسب و کار، حسابداران و کاربران نرم‌افزار‌های مالی و حسابداری با آن درگیر هستند مسائل مربوط به تکالیف و الزامات قانونی شرکت‌ها و صاحبین کسب وکار در مقابل سازمان‌های مربوط مانند سازمان مالیات و سازمان تامین اجتماعی و ... است.

نرم‌افزار کراسه با شعار راحت کار کن این امکان را برای استفاده‌کنندگان فراهم نموده است که این تکالیف قانونی را با کمترین هزینه و در نهایت سادگی در استفاده از ابزار‌ها و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهند.

به کمک این نرم افزار می‌توانید بصورت مستقیم و بدون نیاز به ابزاری دیگر فاکتور‌های الکترونیکی خود را به سامانه مودیان ارسال کنید، با نرم‌افزار حسابداری کراسه می‌توانید به یک اظهارنامه برآوردی دست پیدا کنید و تا قبل از رسیدن به مهلت قانونی ارسال اظهارنامه عملکرد سالانه، تمامی موارد لازم و ضروری آن را به روزرسانی و در نهایت دقت و صحت، اطلاعات لازم و مرتبط را جمع‌آوری کنید.

در نرم‌افزار حسابداری کراسه راه حل‌های مالیاتی اختصاصی برای حرفه شما در نظر گرفته شده است.

مسیر موفقیت مالیاتی با نرم‌افزار حسابداری کراسه آغاز می‌شود، با نرم‌افزار حسابداری کراسه پتانسیل ثروت خود را با راه حل‌های مالیاتی متناسب با حرفه و کسب و کار خود روشن کنید.

خدمات پشتیانی و نگهداری نرم‌افزار، سیستم پاسخ گویی به سوالات کاربران و در دسترس بودن کارشناسان در ادامه راه‌اندازی نرم‌افزار امری حیاتی است و یکی از مهمترین بخش‌های تولید یک نرم‌افزار است. کارشناسان فنی بخش پشتیبانی نرم افزازکراسه بصورت تمام وقت در خدمت کاربران جهت رفع مشکلات احتمالی و رفع نیاز‌های آنان هستند.

با کراسه، راحت کار کن ;)